Wyniki wyszukiwania dla słów: XENON AUDI A4

Ewidentny cód lub dziura w czasoprzestrzeni:
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-turbo-150km-xenon-igla-C4131825.html

A zaraz potem:
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-turbo-150km-xenon-igla-C4172529.html

Swoja droga to 50k kilometrow kosztuje 400  pln, niedrogo w sumie...



dla tych co im sie nie chce klikac w linka

"AUTKO SPROWADZIŁEM SOBIE W MAJU 2004 Z NIEMIEC WŁAŚCICIELEM BYŁ STARSZY
PAN{63 LATA}. AUTO STYLIZOWANE NA MODEL 2000, PRZÓD XENON, TYŁ LAMPY
PRZYCIEMNIANE HELLI, SZEROKA LISTWA NA DRZWIACH. WYPOSAZENIE 4X AIRBAG, EL.
SZYBY ,LUSTERKA,ALU 15"AUDI + NOWE ZIMÓWKI BG GOODRICH 195/65/15.WIĘCEJ
ZDJĘĆ WYSLĘ NA MEILA.MOGĘ ZAŁOZYĆ INSTALACJĘ GAZOWĄ SEKWENCYJNĄ ZA 3000 TYS.
TEL. 503-023-792 LUB ZAMIENIĘ NA AUDI A6 1999-2001 USZKODZONY"

Kurde to moj ojciec jest jeszcze za mlody - za kilka lat zobacze jak
sprejuje sobie tylne lampy i przerabia przod na nowszy model ;)

A tu link
http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=75215506


szoszon1983,

No i prawidłowo zrobiłeś.Wogole ten porgram jest tak przepłacany że szok......np weźmy taki odcinek co było audi a4 i bmw 330Xi i kazał mu wybrać BMW bo ma ksenony a Audi niby ich niemiało według tego Kornackiego a jak jezdzili audi po miescie to jakims cudem audi miało xenony....i takich stroniczości jego na jakieś auta jest tysiące.Najlepiej to wszyscy maja kupować skody i japończyki Albo jak Pan K. powiedział ze w roku 94 w TDI 90 konnym były pompowtryskiwacze;/;/Paranoja a była pompa wtryskowa a pompowtryskiwacze weszły w 98 roku do TDI w wariancie 115 konym a potem do 105.Jeszcze tak nie fachowego programu nie widziałem.....w sumie w kazdym odcinku wkręca ludziom ścieme;/

witam

zaczynam od deklaracji: temat nie jest założony w celu wywołania wojenek o ksenonach lub nie, o druciarstwie, o agrotuningu itp. dziękuję

z racji faktu, że bardzo dobrze mi się jeździło w innym aucie na reflektorach H1+H1, gdzie miałem świetnie doświetlone pobocza (i drogę przed sobą też), rozglądam się za jakimiś lampami z oddzielnymi żarówkami do krótkich i długich - niestety, poza wynalazkiem miloteca za absurdalne pieniądze nie widać nic.

oczywiście, że mogę sobie kupić reflektory pod xenony do octavki - ale to wyjdzie mnie to za dużo - za tyle kaski (której nie mam i na ten cel mieć nie będę) to jednak "pomęczę się" na żarówach H4 i "cywilnych" reflektorach

interesuje mnie, czy ktoś może wie lub sam testował próby włożenia jakichś innych reflektorów do octavki, może któreś z Audi A4 pasują

z góry dziękuję o nie proponowanie ksenonów, nie sprzeczanie się o zasadność mojego pytania, nie proponowanie mi mocniejszych żarówek typu osram nb oraz nie kierowanie mnie do okulisty

ps. zapomniałem napisać to explicite: chodzi mi o reflektory halogenowe, na h1, h3 lub h7, żadnych HIDów itp

[ Dodano: Czw 27 Lis, 08 14:10 ]


Na to wychodzi z waszych postów ze montowane seryjnie swiatła led w audi a5 , nowym a4 i r8 sa niezgodne z prawdem tak ? a co to za roznica czy sa od audi czy innego samochodu ? a gdyby były produkowane do skody ? to w czym roznica ? wszystko bedzie takie same moze wymiare inne ... a moze wstawie sobie xenon i was bedzie razic? to tez nielegalne ?

"Na to wychodzi z waszych postów ze montowane seryjnie swiatła led w audi a5 , nowym a4 i r8 sa niezgodne z prawdem tak ?"

Tak sie składa, ze Audi zaplaciło za testy tych swiatel i uzyskalo na nie homo. Skoda niestety tego nie zrobila (dla swiatel diodowych).

" a co to za roznica czy sa od audi czy innego samochodu ? a gdyby były produkowane do skody ? to w czym roznica ? "

Taka różnica, że jest inna wysokość osadzenia i inny rozstaw. Pokretlami tego dobrze nie ustawisz. Pomijam fakt ze lampy beda skakac na nierównosciach.

"a moze wstawie sobie xenon i was bedzie razic? to tez nielegalne ?"

Jezeli wstawisz go w zly sposob to bedzie razic i bedzie nielegalne. Jezeli ktos sporo jezdzi to wie ze xenony potrafia oslepiac i to nawet mocno

Odnosnie samej homologacji dla lamp diodowych lub swiatel dziennych, zróbcie test. Poproscie producenta aby dal wam na pismie opinie, że montaż tego zestawu w O2 jest zgodny z normami i przepisami obowiazujacymi na terenie RP. Ciekawe czy da

Sa dwie szkoly dla jednych oswietlenie nie moze budzic zastrzezen dla innym moze byc mniej bezpieczne ale musi fajnie wygladac. Strona strony nie przekona. Chciales poznac nasze opinie, co zrobisz zalezy tylko od Ciebie.

Szerokiej drogi

Witam wszystkich tutaj obecnych szczesliwych posiadaczy AUDI . Jestem z Tarnowskich Gór. Jezdze A4 z 1999 roku z silniczkiem 1,6 zagazowanym Do zobaczenia w Bytomiu 14 stycznia. Tutaj fotki mojej a4 http://www.loles.neostrada.pl aha zdjecia troche nieaktualne, bo wlasnie od dzisiaj mam xenony Pozdrawiam wszystkich!!!

Witam!!!
Mam malutki problem z moja A4
mianowicie zauwazylem ze jedna lampa jest xenonowa a druga zwykla
jest to audi z 99 roku wiec lampy ma juz zespolone i obie sa identyczne
czy jest mozliwosc przerobki tej zwyklej na xenon i co potrzeba do tej przerobki
aha to jest anglik wiec polski zestaw pewnie nie wchodzi w gre:(
potrzebuje prawy xenon
dzieki za pomoc
pozdro

Witam!
Mam problem z automatyczną regulacją xenonów w moim świeżo zakupionym Audi A4 Avant 2,5l TDI. Zauważyłem, że światła świecą dość wysoko, świetnie oświetlając drogę, ale rażąc kierowców jadących z naprzeciwka, sygnalizujących mi to wielokrotnie. Wiem, że xenony mają automatyczną regulację, więc nasuwa się pytanie co mogło paść. Jadąc nocą nie zauważam aby światła regulowały się w jakikolwiek sposób.
Słyszałem o czujnikach gdzieś przy przednich amortyzatorach i pod osią z tyłu samochodu. Czy wiecie, może w którym miejscu jest ten tylni czujnik i jak wygląda, przyuważyłem, że nad tylną osią między zbiornikiem paliwa a kołem zapasowym wisi jakieś niewielkie urządzenie z łamanym ramieniem, które gdzieś powinno być przymocowane. Niestety w moim samochodzie to ramie wygląda na urwane i jest tylko zabezpieczone jakimś zaciskiem. Czy przypadkiem nie jest to właśnie ten czujnik?

Ale jak jedzie auto na ori xenonach to wtedy nie ma razenia po oczach

No nie wiem czy jest tak do końca bo jak masz w swoim samochodzie "świeczki" a nie jakieś pożądne żarówki to i tak w pewnym stopniu nawet przez ori xenony jesteś oślepiany - moje spostrzeżenie a dlatego że gdy wsiadam do ojca audi a4 (on ma lepsze światła, nie xenony) to nie oślepia mnie prawie nikt.

Kuras77, sam chcialem bixenon do siebie, ale...

jak widze te wszystkie passatyb5,alfy, albo audi a4 na ori lampie + 8000K i w nocy gdy wracam musialbym zakladac okulary przeciw sloneczne zeby wogole cos zobaczyc na drodze zamiast widziec niebieskei albo fiolteotowe plamy ktore wala tylko po oczach a swieca jak z DUPY, .... to lepiej wez nazbieraj sobie na ori xenon albo po prostu zaloz porzadne zarowki blue vision i po problemie, bo bedziesz kolejna osoba , ktora tylko przeszkadza innym na drodze...

A co do przegladu , to nie pisz glupot ze po przegladzie ktos powie ze nie slepi czy cos takiego. Bo ja tez moge dac 50zł znajomemu i mam "legalne" xenony, to w Polsce jest teraz na porzadku dziennym...

Przetwornice pomysl z DUPY...

Kuras77, sam chcialem bixenon do siebie, ale...

jak widze te wszystkie passatyb5,alfy, albo audi a4 na ori lampie + 8000K i w nocy gdy wracam musialbym zakladac okulary przeciw sloneczne zeby wogole cos zobaczyc na drodze zamiast widziec niebieskei albo fiolteotowe plamy ktore wala tylko po oczach a swieca jak z DUPY, .... to lepiej wez nazbieraj sobie na ori xenon...bo bedziesz kolejna osoba , ktora tylko przeszkadza innym na drodze...

Zerknij TUTAJ oraz TUTAJ i pomyśl, czy i w tym przypadku potrzebowałbyś okularów przeciwsłonecznych. Możesz też zweryfikować swoją chyba przedwczesną tezę o kolorze światła i świeceniu "z DUPY"...

Witam,chcialbym predstawic moja AUDIencje!Jest nia Audi 80 B4 Avant 1.9 TDI (90 PS) z 1993 roku.Autko przyjechało z Holandii,a ja odkupilem je w marcu 2008 od swojego Taty,który przesiadł sie na A4 Avant 1.9 TDI (110 PS) z 1997 roku.Moja B4 nie jest wypasiona wersja ale nie to jest przeciez najwazniejsze.Autko posiada:
-centralny zamek i alarm,
-obrotek w serii,
-szyberdach(manualny),
-podswietlana galke zmiany biegów,
-obecnie radyjko Blaupunkt San Diego,
-ostatnio na pokladzie zagoscilo CB Radio ONWA z 1,5metrowym batem na magnes,
-pojawila sie upragniona drewniana kierownica Jamex-a,
-wycieraczki Bosch AeroTwin(POLECAM!!!),
-końcówka wydechu uległa polerce,
-ori alusy Speedline zostały odnowione,
-pojawily sie klubowe emblematy,
-w srodku pojawily sie 2 emblematy : Audi 80 i TDI z Passata B5,
-wymienilem tylny popekany zderzak na sliczna "trafiejke" z allegro,
-w planach sa xenony,przerobka tylnej blendy,ale poki co pracuje nad tym by NIUNKA byla technicznie perfekt-zostalo jeszcze pare szczegołow(m.in.zawias drzwi),wymienilem juz przeguby,klocki hamulcowe,poprawilem zawieszenie z przodu itd.

Fotki sa z sesji zimowo-wiosennej kiedy Audiczka jezdzila na stalówkach-jak bedzie tylko mozliwosc to dodam aktualne fotki.Pozdrawiam

Witam, nie mogę nigdzie znaleźć więc zapytam Audi Maniaków. Audi A4 2006r wyrzuca na FISie po odpaleniu błąd świateł. Żółta kontrolka świateł z dwiema strzałkami, w górę i w dół. O co tu chodzi? Auto ma bixenon. Mój prosty vag łączy się z ECU. Gdzie szukać błędu świateł? Nie można wejść w zakładkę "Xenon Range". KTS też nie chce się połączyć. Dodam że oba czujniki poziomowania, zarówno z tyłu jak i z przodu wyglądają jak nowe. Przedni reflektor był zdemontowany przez jakiś czas. Całkiem możliwe że w tym czasie auto było uruchamiane. Ma ktoś pomysł jak sprawdzić czy poziomowanie dynamiczne działa dobrze?

Moja opinia, kup sobie nowe szkoło i śmigaj. Co do zestawów z allegro to jedna wilka porażka, po pierwsze do xenona potrzebna jest spracjalnie przystosowana lamp, musisz musi mieć odpowiednio spolerowane szkło, autko musi być wyposażone w spryskiwacze do reflektorów (dla dobrej widoczności i dla tego żeby nie pekały Ci szkła leflektorów, bo zabrudozne szkło po nagrzaniu przez palnik xenonwy penka... gównie jest to spowodowane soczewka, która skupia wszystko wie jednym miejscu, dla tego też w 80 w lampach na soczewce były montowane sprtskiwacze), przydała by sie też soczewka, chociaz w pierwszych modealch mercedesa na xenonie soczewki nie było, ale bez soczewki nie ma efektu, wygląda to jak niebieska pseudo xenonowa żarówka z marketu. Koleja sprawa to prawo... nie przejdziesz badania technicznego a jak zaczymie Cie kumaty policjant to mandacik gotowy i jeszcze zatrzymanie dowodu rejstracyjnego.... Pozatym te zestawiki to kupa. Jak już chcesz łamać prawo, to udaj sie do kogoś kto robi pożadnie używając soczewek przetwornic i palników z nowych fabrycznych auta na z audi a4 czy też innej... podsumowując moje zdanie jest na nie. PS. Xenon montowany w domu świci fajnie ale razi ludzi jadącyc z nad przeciwka, i własnie dla tego montaż ich jest nie zgodny z prawem.

Nie napewno nie od tak wczesnie bo jeszcze jezdzily auta z xenonami i nie mialy spryskow ani poziomowania. Kurna jak zawsze jak chcem cos znalezc to nie moge tak na szybkiego ale bylo ze od 2003 roku weszlo ze auta sprzedawane w salonach musza miec to na wyposazeniu. Jak juz podawalem kuzyn ma salonowa alhambre z 2001 roku i nie ma spryskow- nie wiem czy wogule wychodzily ze spryskami. Najsmieszniejsze jest tez to ze ponoc( tego nie sprawdzalem) ze corsy z xenonami tez ponoc spryskow nie maja.


tez moge to potwierdzic bo od czasu kiedy mam zamiar zalozyc xenony i zmienic lampy to przyglądam sie często na samochody i np Audi a4 czy a6 2001-2003 maja lampy xenonowe a brak jest sprysków,ale za to nie w każdym(dlatego tu się zgodze)...a dlaczego nie ma we wszystkich a w niektorych są to Bóg wie..

Witam wszystkich

Obecnie mam Audi A4B5 1.9 tdi z 99 r po lifcie
Chciałbym sie przesiasc na 2,4/2.8 i dołaczyc do waszego zacnego grona

Mam taki pytania :
-dużo większe są części i serwis tych V6 w porównaniu do A4?
-Quattro jest droższe w eksploatacji/ naprawach?
-automat nie psuje się ?
-czym się różni tiptronic o d multitronic?
- jak jest z instalacjami LPG, ile trzeba na nią wydać?

Sprzedam to A4 myślę tak za 25k dołożę z 2-3 k to bedzie jakieś 28k.
Chcę mieć Xenon , skóre i super by było jak będzie BOSE . Da radę coś za tą kasę wyhaczyć?

Siema koledzy, dawno mnie nie było ale było to spowodowane szukaniem autka dla mojej zonki i padło oczywiście na audi ale tym razem A4

Mały opis A6 która starsi forumowicze znają:
- silniczek 2.5TDI Quattro 180 kucyków rok 2003 z grudnia
- wyposażenie chyba jedno z najbogatszych a mianowicie:
- pakiet chrom i oświetlenie
- skóry w doskonałym stanie
- pełna elektryka foteli
- składane lusterka
- 8 air bag
- zawieszenie pneumatyczne
- navi plus z super nagłośnieniem, subwoofer w bagazniku
- ori xenon
- skrzynia tiptronik z mozliwościa przełaczania biegów w kierce
- przyciemniane szybki
- klima 2 strefy (standard)
- alu 17"
- i wiele innych pierdołów o których pewnie zapomniałem

Drugie autko mojej zonki A4
- 1.9 TDI 130 kucyków, listopad 2004r brak Quattro
- 4x elktr. szyby
- grzane fotele
- klima 2 strefy (standard)
- parktronic tył
- 6 air bag
- super nagłośnienie 9 głośników plus subwoofer w bagażniku
- webasto
- ciemne szybki, lustrzanka
- jak narazie felgi zimowe ale czekaja juz 17" identyczne jak w A6

To chyba tyle, prosze o opinie koledzy. pozdro

koko666 po za jednym zdaniem zgadzam sie z twoja opinia w calosci,chodzi mi o audi, przy zakupie auta myslalem tez o najnowszej a6,ale siedzialem w niej(podstawowa wersja z 2.0tdi) i ci powiem ze w a4 z 98r sa lepsze materialy niestetety.

wracajac do primery jeszcze kilka minusow:
-koniecznosc po kazdym odpaleniu silnika wcisniecia enter zeby znikl ten ekranik ostrzegawczy do navi
-brak uchwytow na puszki z przodu
+na plus dobre swiatla w kolorze podchodzacym pod xenon,nie wiem czy one tak seryjnie maja

"W ustawie mamy mowe tylko o barwie i rozstawie świateł - nie ma nic o czyszczeniu i poziomowaniu - masz regulacje wewnątrz i to wystarcza - zadzwońcie sobie na policje i zapytajcie - tylko powiedzcie że masz HIDY ze znakiem CE - są ustawione na stacji diagnostycznej itd."

Tak mi kolega napisał - ma takowe w Audi A4 i ja przymierzam się do http://www.xen-gsm.com/?h7-xenon,44

bloku mam prawo sie nie zgodzic i sie nie zgadzam , zero pomysłu na te auta , zielone to tragedia totalna wyglada gorzej niz nie jedna calibra , co do czerwonego brakuje zderzaka tył , zderzak przód tyglada tragicznie o progach nie wspominając a całosci dopełniają lexusy które absolutnie tutaj nie pasują lepiej wygladałaby na oryginalnych czerwonych lampach pozdrawiam to tylko moja opinia

co do ospoilerowania to ja jestem tylko za oryginalnymi pakietami jesli audi a4 to zderzaki s4 , rs4 tylko wchodzą w gre

jesli sierra dokładki RS2-RS3

jesli mercedes to tylko AMG

i tak mozna wymieniac do konca zycia

ale kazdy ma prawo załozyc sobie zderzak z laminatu ktory wykonany jest tragicznie (miałem okazje widywac takie zderzaki przed lakierowaniem) i leksusy itd to wszystko kosztuje mnóstwo pieniedzy np taki zderzak do audi to koszt okolo 200-300 zł
a zderzak tył podobnie do tego progi jakies 150 zł i mamy od 550 PLN do 750 PLN
do tego lexusy + przod engel eyes - to jakies 1200-1300 PLN czyli za 2000 PLN to jest juz ładne koło do tego gleba i starczy a tak to pakowanie kasy bez sensu

ja tez do swojej chce kupic lampy oryginalne od 99 ale to ze wzgledu na to ze zakladam xenon a nie chce bez soczewki ale kupuje oryginalne a nie jakies modzone ktore parują przy deszczu i takie tam poprostu nie lubie mocnych przeróbek i gdyby nie to ze chce xenon to bym nic nie zmieniał w lampach

Mam problem, zamontowali mi xenony które powodują zapalanie się kontrolek od ABS i innych (wykrzyknik w trójkącie) przy uruchamianiu silnika. (w dodatku piszczy sygnał ostrzegawczy) Trzeba wyłączyć i ponownie przekręcić kluczyk w stacyjce a potem światła. Ponoć to jakiś problem związany z FIS-em (cokolwiek to znaczy).
Niemniej twierdzą że w moim audi nie da się zamontować xenonów innych niż orginały.
Skasowali mnie za usługę 600zł. razem z xenonami.
Moje Audi to A4 z 2004r 1.9TDI. Kto z Was może polecić jakiś warsztat w 3Mieście który albo usunie problem, albo po demontażu obecnych xenonów (przez wykonawców, oczywiście), podejmie się montażu innego zestawu xenonów. Oczywiście takich co by nie pokazywały problemów.
Pozdrawiam!
Qazimodo

[ Dodano: Czw 24 Kwi, 2008 07:51 ]

Firma w której obecnie pracuję zajmuje się min. importem samochodów - często są to właśnie Audi. Samochody pochodzą wyłącznie z jednego, sprawdzonego od lat źródła. Zdecydowana większość z nich przyjeżdza na konkretne zamówienie i nie jest do sprzedania, ale są i takie, które kupujemy wyłącznie z racji ich doskonałego stanu. I tak:

A4 sedan 1997, 1.9 TDI 110 KM, szary delfin metaliczny, pelna elektryka, szyber, tempomat, 2xPP, kierownica skóra - przebieg: niecałe 120 tys km !! naprawde widać to po niej - 18500 PLN
-------------------------------------------------
A4 Avant 2002, 1.9 TDI 130 KM, QUATTRO, czerwona, bogate wyposażenie, skrzynia 6 manual, przebieg ok 125 tys km, zimówki + alu na lato, 39500 PLN
-------------------------------------------------
A4 Avant 2003, 2.5 TDI QUATTRO, Tiptronic, 180 KM, Niebieski metalik, dosłownie pełne wyposażenie z elektrycznymi, grzanymi (przód i tył) skórami, navi, xenon, zmieniarka cdx6, głośnomówiący - PO WYMIANIE ROZRZĄDU!, przebieg 212000km, 50500pln
-------------------------------------------------
Jest jeszcze A2 1,4 TDI (tzw. "pralka") ale nie wiem czy ktos bedzie tym zainteresowany niemniej jednak stan jest równie doskonały

Gdyby ktoś był zainteresowany zapraszam tel 722002042, gg 3183894.

Samochody są naprawde w stanie doskonałym (zeby nie używać brzydkich słów), przebiegi są oryginalne i to widać.
Szczerze polecam.

Mam do sprzedania audi a4 1.8 automat.
Kolor: czarny
przebieg: 83tys. km
Przebieg jest w 100% oryginalny posiadam wszystkie faktury i rachunki z serwisu audi w niemczech oraz ksi??ke serwiosow?.
Serwisowany do ko?ca.
Auto jest w 100%bezwypadkowe
Mo?liwo?c sprawdzenia auta i jego historii (poprzez podanie numeru nadwozia) w ka?dym serwisie audi.
rocznik: 29.12.2000r
Auto jest w polsce 3 miesi?ce posiada ubezpieczenie OC, pe?en pakiet AC.
Stan idealny auto w ?rodku jeszcze pachnie nowo?ci?
W aucie nigdy nie palone.
wyposa?enie:
-xenony+spryskiwacze
-klimatronic
-skóra
-podgrzewane fotele przednie
-nag?o?nienie audi symphony(cd+kaseta)
-parktonic ty?
-automatyczna skrzynia biegów
-4x airbag
-kierownica s-line
-halogeny
-centralny zamek
-tylna klapa otwierana z pilota
-regulacja kierownicy w dwóch p?aszczyznach
-elektrycznie pompowane fotele
-2x pod?okietnik
-abs
-du?y komputer
-el. szyby x2
-el.lusterka podgrzewane fotochromowe x3(samo?ciemniaj?ce sie)
-aluminiowe felgi 16cali oryginalne audi na lato+opony dunlop sport max kupiuone na ten sezon o warto?ci 2000z?.
-na zime felgi stalowe + opony dunlop 3d nowe u?ywane przez nie ca?y miesi?c.
kontakt: bukalski@akcja.pl, 502-332-148.
Auto do obejrzenia w Radomiu.
Cena za auto 50.000z? do negocjacji.

w D?bicy widzia?em na ?wiat?ach Me?ka CL 55 AMG nóweczka rejestracja K1 AMG to jest kozak, oprócz tego zielonkawy VW New Beatle znajomej K1 JOKER, jej facet audi A4 R0 AUDI1, jeszcze Mini Cooper chyba S rejestracja K1 BUDDA to takie które mi utkiw?y w pami?ci. No i przypomnia?em sobie BMW M3 R0 HARRY

http://img376.imageshack....arnw2005034.jpg

xenon bez soczewki? albo tak wyszlo na zdjeciu, albo dziwnie.

Witam.

Postanowiłem zrobić mały lifting przodu w moim Leo. Po dluuugich miesiącach namysłu i wyboru lub jego brak, wkońcu wybrałem nowy model lamp Sonara do Leona I generacji na soczewce z ringami, i pełna regulacją (góra, dół) łącznie z elekrtyczna Same lampy prezentują sie dosyć dobrze nie mają srebnrych obwódek wokół soczewki i świateł dlugich, tylko są całe czarne. Same ringi też świecą bardzo fajnie i dokladnie tak jak w BieMdablju, czyli równiutko po całym obwodzie. Lampy wykonane są bardzo dobrze, tylne klapki tak jak w ORI lampach tyle że przykręcane na 4 śrubki.

Nie obyło się również bez przeróbki samych lamp.... ponieważ z założenia były kupione po to by założyć w nich xenony. Dlatego też rozkleiłem je i przystosowałem do montażu soczewek stricte xenonowych pod żarniki D2S firmy Valeo pochodzących z Audi A4. Do tego zamontowałem przetwornice firmy Hella starego typu, czyli w pełni hermetyczne. Cała przeróbka trwała tydzień czasu i pochłoneła mnóstwo pracy...

Po złożeniu wszystkiego lampy nie parują, regulacja ręczna działa jak również elektryczna w pelnym zakresie 0-1-2-3

A jak to wszystko wygłada pozostawiam Wam do oceny....

Przy okazji zmian, nie omineły one też grilla





przypominam o tagach
mod

Dzieki panowie za opinie te złe i te dobre Kazdy lubi co innego, mi się podoba i to chyba najważniejsze.
Lampki świecą dokładnie tak jak ORI xenon w Audi A4, pieknie szeroko z wyrażną odcinką światło/cień i kompletnie nic nie oślepia

Co do grilla to jest on bezcenny bo wykonałem go sam od poczatku do końca

Tak szukam młodszego rocznika bo po lifcie chciałbym coś znaleźć do 35tyś ale zastanawiam się też nad audi a4 b6 w roczniku 2002-2003 tylko teraz nie wiem na co się zdecydować ceny rocznikowo podobne są lecz niestety nie miałem żadnym przyjemności jechać audi wydaje mi się że co nieco ma ładniej w środku tzn lepsze materiały wykończenia ale jednak BMW więcej wyposażenia w tej cenie xenony parktronic itp

a wiec takie cos:
mam kompletne soczewki z przetwornicami bi xenon, spryski tez mam i samopoziomowanie tez mam, tzn mam silniczki do lamp i mam czujniki na tylna belke - wszystko z audi a4:) i teraz mam pytanko czy ktos z Was robil cos takiego ze swoimi lampami tzn czy wkladal do nich Bixenon , bo o ile dobrze pamietam ktos sprzedawal swojego gala ostatnio na soczewkach xenonowych lub bi xenonach i moze ma jakas instrukcje albo cos w tym rodzaju:) z gory dzieki za ifno

to juz nie wiem albo osoby pracujace na Okregowej Stacji Kontroli Pojazdow sa tacy ciemni i zacofani w przepisach ze nie wiedza ze ow xenony sa nie legale i mozna za to dowod stracic albo tu sa sami uczeni co o przepisach i postepowaniach policji wiedz najlepiej

bo ja bylem na 2 roznych stacja z mojimi xenonami i powiedziano mi to samo "nie ma w polsce przepisow zabraniajacych montazu ow xenonow i ich stosowaniu i nie ma podstaw prwanych aby moc odebrac dowod rejestracujny za to "
po za tym w tamtym tygodniu kumpel sprowadzi z niemiec audi A4 99r awant pierwsze co zalozyl te same ksenony i pojechal nap ierwsza rejestracje auto przeczepali swiatla sprawdzili i nawet nic nie jeki ze jest cos z nimi nie tak a doda ze nie byl na ktorej z stacji co ja bylem

W takim ukladzie czekam az jakis policjat weznie mi dowod za lapmy i wtedy napewno napisze jak sie sprawa zakoczyla bo jezeli 3 stacje i przeszkoleni w tym czelu pracownicy twierdza ze jest ok i auto przechodzi normalnie przeglad to na jakiej podstawie on zabiera mi dowod !!

po za tym mam za soba 1 nocna kontrole panow z drogowki ktora zakaczyla sie sprawdzeniem dokumetow samochodu i zyczeniu szerokiej spokojnej drogi

jaki wniosek z tego albo trafilem na tepakow z O.S.K.P i DROGOWKI albo co niektorzy nie maja ru wogule racji !!

P.s Odrebne zdanie mam co do barwy ustawien i stosowania w lampach odblaskowych ale to moje zdanie nie zagadnienie przepisow
Mam I jestem zadowolony czemu nie dlatego ze mam xenony tylko dlatego ze na drodze widze wiecej i wyrazniej i zorobilem co bylo mozna zrobic by innych nie oslepiac

http://www.dominion.tuning.info.pl/Testy/Porsche_944/index_porsche.htm

dane techniczne, porshe 944 turbo

a to zdjecia
tak sie prezentuje:


ale zamierzam troche zmodyfikować ten nosek i dodac cos ładniejszego, swiatła: wyjęty cały mechanizm, zamiast tego wstawiona okopcona szybka + xenony Helli
zderzak + jakas gostowna lotka

tył.



ekhm... ale nigdy nie jest tak zle by nie moglo byc gorzej...

calkowite modyfikacje:
obnizone gwintowane zawieszenie
gustowne felgi rozm. 16-17 cali z rantem
Body, ale bez wiochy
klamki z nowej audi A4
calkowity tlumik przelotowy, koncowka okrągła o srednicy ok. 8cm.
ładny spoiler, nie za duzy..
szyby przyciemniane piecowo
lampy tylne typu clean-red look

wnętrze:
całkowite obszycie skórą (łącznie z podsufitką) czerwono czarną + aluminiowe wstawki
sportowa kierownica ładnie komponujaca sie z wnętrzem

silnik:
modyfikacji silnika narazie nie przewiduje 250KM i 5.9 sek do 100km/h mi w zupelnosci wystarczy zeby skopac tryniowi dupe,

zajebiste autko.....;];pppppppp

Tak jak mowilem mala niespodzianka Nowy zakup Supoza i teraz powiem szczerze ze jestem zadowolony z zakupu Tak wiec przedstawiam Wam moja nowa bryke Audi A4 1996 1.8 150KM, climatronic, abs, wsp kier, podgrzewane i ele lusterka, ele szyby, lapy przednie typu Angle Eyes+ xenony





Supoz dnia Śro 12:34, 02 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy

Ja polecam Philips Vision Plus 50% daja naprawde wiecej swiatla od standardowych. mozna zastosowaz rajdowe zarowki 90/100w ale nie sa one dopuszczone do ruchu w Europie. Jak chcesz miec duzo swiatla i profesjonalnie to zrobione zamontuj soczewki z Audi A4 xenon i spryskiwacze lamp wtedy bedzies zmial spokoj i jasno

Witam Wszystkich !!!!!!
Chciałbym Wam przedstawić moje autko i powitać wszystkich gdyż jestem nowy na forum.
Moje cacuszko to Coupe 2.0 FX rocznik 1999, które od pierwszego wejżenia mi się spodobało. Jest to mój trzeci Hyundai. Zaczynałem od Ponego, potem Accent a teraz od dwóch lat Coupetka.
Opiszę go troszkę, jestem jego drugim właścicielem, był kupiony w 2001 roku więc trochę stał w salonie, ale za to miał mniejszy przebieg, ale do rzeczy silniczek 2.0, środek cały w czarnej skórze, klima, ABS, 2 poduszki, elektryka szyby + lusterka

Ze zmian które w nim dokonałem to:
- alumki 16' + oponki 205/45 R16 Yokohama A 520
- amorki Bilstein B4
- polakierowane na czerwono zaciski hamulcowe
- dospawane dwie końcówki tłumika niemieckie DTM
- radio JVC MP3 z USB
- światła przerobione na xenony na soczewkach xenonowych od Audi A4

Poza tym nic na razie nie zmieniałem, bo ten samochód sam w sobie jest piękny i mam nadzieje że podzielacie moje zdanie, ale w planie mam delikatne spojlerki zderzaka przód, tył, progi.
Na razie wrzucam tylko kilka zdjęć, muszę zrobić lepsze bardziej wyraźne to wszyscy będą mogli ocenić autko. Pozdrawiam i proszę o opinie na temat wozu.




[img]http://img141.imageshack.us/my.php?image=1114123311cb6.jpg[/img

witam,

jest to moj pierwszy post na forum, wiec wypadaloby sie przedstawic: Piotrek, 19 lat, Kalisz. dotad jezdzilem Audi A4 2.6 quattro i na kolejne quattro polowalem do czasu, gdy kolega nie powozil mnie ojcowa '01 525d. tak sie zlozylo, ze w zeszla niedziele widzialem sliczna '99 525tds na gieldzie i... zakochalem sie na dobre.

teraz troche o aucie:
'99 525tds, 280k km, granat metallic, 16" fele, xenon (lampy ciemne, bez ringow), tylne lampy neonowe Hella, szara skora, drewno, 33k PLN (do zbicia na 30). licznik jak widac nie krecony, silnik czysty, bez wyciekow, nic nie pourywane czy polamane. wlasciciel mowi, ze wystarczy do auta wsiasc i jechac, nic nie trzeba zrobic. jak to ze sprzedawcami bywa, nie zawsze mowia prawde. dlatego chcialbym sie dowiedziec, co moge sprawdzic sam, na co zwrocic uwage przy diagnostyce komputerowej (nie wiem jak jest z dostepnoscia kompow do BMW, wiem, ze Audi ma VAGa i w wielu warsztatach jest), czego unikac, jakie sa objawy zuzycia poszczegolnych czesci mechanicznych, itp. jak wygladaja czujniki samopoziomowania xenonow?? ktore kontrolki powinny swiecic a ktore nie przy odpalaniu auta i przy pracy silnika?

generalnie powiedzcie mi wszystko, co powinienem wiedziec przed kupnem E39 tds, ja tymczasem lece dalej przegladac forum

a moze jest ktos z Turku (bo w Turku stoi auto), kto polecilby mi dobry serwis, ktory sprawdzilby wszystko przed kupnem?

pozdrawiam

pet3r dnia Pią Cze 01, 2007 10:25 pm, w całości zmieniany 1 raz

W USA za nowe ,podstawowe 335i płaci się, po dzisiejszym kursie dolara, ok 125 000 zł (dodatkowe wyposażenie też jest tańsze) ,a u nas 194 000 zł bez polskiego pakietu . Nawet jeżeli niebrałoby się pod uwagę ceny dolara, to i tak w USA ludzie lepiej zarabiają od nas .


Nie wziales pod uwage ze normalnie wygladajace 335i bedzie kosztowalo nie 125tys tylko 150tys zl do tego dojdzie jeszcze podatek i astronomiczne ubezpieczenie. Calkowita suma bedzie i tak najnizsza na swiecie. Nawet Niemcy (producent) swoje samochody sprzedaja drozej.

Właśnie chciałem na stronie bmwusa.com skonfigurować na full 335i ,ale nie ma całego wyposażenia . Jednak z navi ,skóra ,radio satelitarne ,pakiet premium ,automat ,szyberdach i coś tam jeszcze ,wyszło 160 000 zł . Sprawdzałem kiedyś Audi A4 3.2 FSI quattro ,tiptronik ,navi ,tv ,skóra ,elekt.fotele ,bose ,xenony itd. wyszło 150 000 zł w USA ,a u nas coś około 300 000 zł z tym wyposażeniem . Dlatego trzeba pamiętać ,że w socjaliźmie samochód jest luksusem ,a w kapitaliźmie samochód jest narzędziem pracy . My mamy socjalizm i nie wierzę ,że w Polsce jest prawica . Ten kraj nie widział na oczy kapitalizmu .

no tak dzieki za pomoc!do mike 68 dobre zarowki tzn jakie?wiec zdecyduje sie na te ringi.na xenony mnie nie stac poprostu

Nie wiem jakie , wypadłem z tematu żarówek jakieś 3 lata temu ale jak miałem Audi A4 to zdecydowałem się na Philips GT 150 , polecane były na forum streetracing , kiedyś miałem Philips blue vision ale padały poza tym w śniegu i w deszczu nie były już takie dobre , nie kupuj przypadkiem jakiś 100 watowych , kup dedykowane 55w ale dobre np te GT150 ale poszukaj może w necie opini o żarówkach , zawsze coś trafisz

jezeli masz mozliwosc to musisz rozebrac lampe i zdemontowac soczewke , wowczas dopasujesz sobie juz kazdą inna ktora bedzie srednicą soczewki i wymiarem pasowala. wydaje mi sie ze soczewki od Audi A4 mogą byc dobre , mozesz sie pokusic o zakup soczewki z mocowaniem palnika xenonowego D2S wowczas odczujesz drastyczny wzrost swiatła. mozesz rowniez jak masz pieniazki poszukac firmy co przerabia lampy na xenon i oni napewno Ci zaproponuja jakąs w miare sensowana zmiane soczewek.

Witam
- A4 po 2 lifcie czyli ostatnie przed b6, maj2000r
- silnik 1.9 ajm czyli seria 116km od koncernu dostal 7koni gratisu (123koniki)
- program dynosoftu 173km i 359nm (więcej się nie dało, to maks z tych pompowtrysków, chciałem trochę inny przebieg momentu, mniejszą moc, eh zobaczymy co geko mi zaoferuje) [mysle o kupnie nowego turbo z awxa i wikszym fmicu... przekroczeniu 200koników jeśli to wogólę realne.. ostatecznie też jakieś wydajnijsze pompo wtryski ale na razie tylko myślenie )
- zawieszenie -40mm supersport zamienione na EIBACH -45mm
- felgi 16 z oponami conti (na lato już naszykowane 19ki )
- tarcze brembo (gładkie) klocki audi
- xenony 6000k
- wyposażenie praktycznie pełne, bez pełnego fisa i skóry, pewnie jeszcze by się coś znalazło
Kolejne zmiany już wkrótce no i oczywiście dobre foty jak umyję autko i słońce zaświeci







Witam po dłuższej przerwie , jestem zainteresowany kupnem audi a4 1.9 tdi 115 km ( oznaczenia silnika niestety nie znam póki co), auto stoji w niemczech w salonie citroena jako auto oddane w rozliczeniu , o aucie przebieg 110000 tyś km , pierwsza ręka, klima xenon, manual elektryka przód, auto posiada pełna dokumentacje i książke serwisową potwierdzającą rzekomy przebieg, rocznik listopad 2000, chce go kupić żonie koszt 8550 euto , wypowiedzcie sie czy warto , no i co sądzicie o tej tym silniku, wielkie dzięki za wszelkie opinie

Roman.. Podałem różnicę między Bi-Xenonem, a Xenon plus (jak ja to nazywam i nie tylko ja). Moim skromnym zdaniem w C5 po prostu nie ma i nie było czegoś takiego jak Bixenon.
Poza tym jeżeli nie spotkałeś się z określeniem xenon plus to masz kilka przykładów:

http://cgi.ebay.pl/A4-B6-...3QQcmdZViewItem

http://www.autotip.pl/aud...n-plus-d1845549

http://moto.gratka.pl/tre...el-9487847.html

http://www.supercar.pl/do.../Audi_A6_30_TDI

Więcej przykładów nie będę dawał, poza tym w wielu miejscach lista wyposażenia podana jest bez przecinków wiec uznasz to za PLUS+ (znak dodawania)

Zerknij jeszcze na fotkę z konfiguratora audi (na przykładzie A4 bo A6 jest w tym momencie aktualizowany).
Nie miałem zamiaru Cię rugać, ale wprowadzanie nowomowy (typu: zwis męski prosty ) jako nazwy dla rzeczy istniejących i nazwanych od lat, tylko drażni. Bo śmieszyć mnie już przestało

Nie wydaje mi się żeby wprowadzał jakieś nowe określenia do słownika. Sam tego nie wymyśliłem. I wprowadzanie "nowomowy" też mnie denerwuje.

dzięki za słowa otuchy
planuje zjwić się w Ustroniu....... jeśli tylko dzieciaczki będą zdrowe to razem z żonką i dwójką synków zakochanych w samochodach będziemy na zlocie

mam nadzieję że tam zaopatrzę sie we vlepkę i może jakaś rameczka na tablicę !!!

co do planów to jeszcze muszę popodglądać parę fotek i furaczy na żywo

nie sztuka zwieśniaczyć golfa za kupę kasy

podstawa to zawiecho i felgi........

co do reszty to w przyszłości jakieś xenon-lampy i niebieskie halgeny...

CB radio już zamontowałem / TTi770 + Hustler IC100 / sprawdzona jednostka już od 2 lat bezawarjnie i bezproblemowo

narazie jestem na zakupie drugiego wozu - potrzebuje kombiaka do działaloności i ciągania cycepy kempingowej... więc szukam Audi A4 Avant........oczywiście 1.9 TDI....... lecz tym razem nie popuszczę 110 kucy

więc "Blue-Goferek" poczeka chwilkę na wszelkie mody...

[ Dodano: Nie 03 Sie, 2008 14:26 ]

Siema chłopaki jestem szczęśliwym nabywcą kompletu ksenonków z soczewkami ale nie na bi-xenon tylko na zwykłe mijania co byście radzili mam w Audi A4 95r lampy H4 wsadzić same palniki i dobrze ustawić światłocień i światła czy rozwircać odbłyśnik i wsadzić soczewe Hmm jest jeszcze jedno rozwiązanie ale to jest b. drogie kupić lampy od S4 lub A4 po liftingu 97 co radzicie??????

W czwartek odebralem nowa niunie. Prawie 3 miesiace czekania. Autko to 2009 A4 2.0TDI Quattro Avant 170KM S-Line.
Wyposazenie:
-Pelny pakiet S-Line wewnatrz + czarna podsufitka
-Fotele S-Line czarna skora + czarna alcantara
-Jasne szwy na fotelach i kierownicy
-Sportowe zawieszenie S-Line -30mm
-3 ramienna sportowa kierownica wielofunkcyjna S-Line
-Pelna elektryka przednich foteli
-Czarne wykonczenie listw wewnatrz (black piano lack)
-System Advanced Key
-Automatycznie przyciemniane wewnetrze lusterko z czujnikiem swiatel i deszczu
-Coming home / Leaving home
-Podlokietnik
-Audi Bluetooth
-3 strefowa klima
-komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem
-tempomat
-Audi hold assist
-Xenon Plus + postojowki LED
-Audi parking system plus (przód/tył) z obrazem na ekranie MMI
-Elektryczne wspomaganie otwarcia i zamknięcia bagażnika
-Dach panoramiczny
-Pakiet "oświetlenie"
-System nawigacji satelitarnej + DVD i MP3
-System nagłaśniający Bang & Olufsen
-Fabryczny hak z mozliwoscia zdejmowania
-Audi Alarm
-Czarne relingi
-Czarne listy wokol szyb
-Pelny zewnetrzny pakiet S-Line
-19'' felgi Audi Exclusive Quattro GmbH RS6-II z oponami 255/35
-Pakiet AutoGlym LifeShine

Plany:
-Czarny grill od 3.0TDI
-Felgi na czarny mat
-Wydech Remus 1 koncowka na strone + dyfuzor od 3.0TDI S-Line
-Zawias KW INOX 2
-Przyciemnienie szyb
-Chips
-Lusterka na czarno
-Dolna czesc zderzaku przedniego pod kolor grilla
-Dyfuzor tylny na czarny mat
-Zestaw Xenon 6000K do swiatel przeciwmgielnych

[ Dodano: 28 Kwiecień 2009, 03:04 ]

jeśli chcecie mieć xenon w nexii ( w tym przypadku bixenon ) jasne, że efekt będzie odczuwalny i to bardzo nawet w zwykłych kloszach... tylko że trzeba zwrócić uwage na to czy dany HID ma ustawioną ogniskową tak samo jak żarówka ori ( w tym przypadku H4) ..xenon w tym wypadku nie będzie świecił po " czubkach drzew " jak niektórzy twierdzą ...paru znajomych ma je zamontowane w min. A4(B5), Golf MK3 itp... świeci to bardzo ładnie.. tylko trzeba pamiętać o prawidłowym ustawieniu reflektorów, w momencie dociążenia tyłu samochodu obniżenie lamp, czyszczeniu częste lamp oraz co pomoglo w golfie kumpla pasta tempo, szmatka i delikatne kilkakrotne spolerowanie kloszy lamp z zewnętrznej strony co zmniejszyło z zew. ryski oraz wybieliło klosze ( były lekko zżółknięte ). i warto pamiętać o barwie... znajomy eksperymentował z 12-14 k .... wygladalo kox na zlot.. ale w deszczu totalna kicha poniewaz oswielane byly krople a nie droga, moim skromnym zdaniem optymalna barwa to albo jak w ori xenonach np. audi 4300 K lub 5000, 6000 k

ps. przykład passat b5 zwykła karbowana lampa 6000k
http://img523.imageshack....17089906qr0.jpg

WItam:)
oto moja lalka:) zielona zaba :kox: narazie praktycznie seria. Audi tak najlepiej wychodzi
czyli
-skórzana kierownica od Eski:)
-17" od S-lajna :kox: na gumach DUNLOP MAXX SPORT 235/45 ZR17
-pakiet chrom
-elektryczne szyby 
-pakiet dod. oswetlenia wnetrza.
-elektryczne lusterka
-podłokietnik
-klimatronik
-podgrzewane fotele 
-lakier LORBEERGRÜN :kox:
-i co najwazniejsze :polew: wypolerowane koncowki wydechu

a w planach drobne zmiany stylistyczne.

[s]-spreżyny 1BE lub -30/20 [/s]  -juz w dodze :cool1:
[s]-grill od S4 albo RS4 :naughty:[/s]
[s]-zmiana radia Panasonic na ori CONCERT[/s]
[s]-zmiana 18" kół na 17" ori[/s]
-front light USA
-alu 18" S4
-body S4 (moooże)
-sciema szyb
-xenon
-Navi plus
[s]-karbony RS[/s]









:decayed:

witam do teraz jeżdziłem tylko beemkami i przypadkiem kupiłem to cacuszko hehehe
jest to a4 tdi 90 KM rocznik 95
wyposażone w :
wspomaganie
klimatronic
skóry (z przodu kubełki)
el szyby i lusterka
podgrzewane fotele
kierownice S-line
alu 15stki
obniżone lekko zawieszenie
dodatkowo zmieniłem tylne lampy i grill z przodu
no to chyba tyle

do tego jeszcze chce przyciemnić szybki i założyć ciemne lampy z przodu parktronic i xenony

a o to ono :

tył :

http://img513.imageshack....sfoto013vu4.jpg

przód :

http://img471.imageshack....sfoto000hq9.jpg

srodek i :

http://img516.imageshack....sfoto014le2.jpg

FInalnie budżet mi się podniósł i szukam:
Audi A4 (A6 jest zbyt duże i rzucające się w oczy) 3.0 TDI od 2005 roku z 4x4
albo
BMW 330xd 204KM od 2004 (e46)

oczywiście obowiązkowo
Xenon, Navi+/Pro, manual, tempomat
BMW 13-16t€ za Audi A4 17t€ - 23t€

Posiadam Audi A4 96 rocznik, lampy w nim sa zmienione na xenon, taka dzielona lampa, osobno dlugie i osobno swiatla mijania.W soczewce jest xenon.Teraz mam pytanie, jakie zarowki tam mam wpiac?D1S czy moze D2S??? Lampy te sa firmy valeo, podobne widzialem np w S4, podobno te lampy zakladane byly rowniez w A4 po liftingu do 99 roku czy jakos tak.

Bardzo Was prosze o pomoc - pozdrawiam - fellini

Ja nie mam zamiaru więcej testować czy pasują czy nie... Poczekam aż ktoś będzie miał taką możliwość(może jakiś znajomy kolega-sprzedawca pozwoli przymierzyć)mój nie posiada lamp dwu soczewkowych,pozatym już do niego nie pójdę choćby z racji że nie chce mu robić problemów jak się okaże że znowu coś nie gra...

A wracając do SONARA to ten "znajomy" u którego kupiłem lampy(brat mojego kumpla) twierdzi że na kilkaset sprzedanych sztuk nie miał jeszcze żadnej TAKIEJ reklamacji i że ogólnie to było moja wina podczas montażu:
-że parowały to wina źle założonego kierunku(bo brak śladu na obudowie lampy która powinna być po prawidłowym mocnym,do końca dociśnięciu/dokręceniu kierunku),
-że silniczek od elektr. nie działał to wina że trzeba jakieś śruby poluzować(a ja o tym nie widziałem,a mechanik by wiedział - a jak się lampą potrząsło to cały środek latał jak chciał),
-że soczewka się trzęsła to wina że trzeba ja wyregulować,a jak mówiłem że soczewka nie nadaje się pod xenon(a piszę to nawet na obudowie-co zobaczylem dopiero po rozpakowaniu w domu),to że się nadaję tylko pod żarówki H1 firmy D2S,a nie H7 byle jakiej firmy...
Ja mu mówię że H7,H1 to jak rodzaj gwintu żarówki(ja tak to rozumiem,może się mylę) a on mi mówi,że to całkiem inne są żarówki(tak to przynajmniej zrozumiałem bo ogólnie to nie wiedziałem o czym on mówi z tymi soczewkami i żarnikami pod xenon-ja o chlebie,on o niebie...o).Coś tam że soczewka jest taka sama pod xenon i zwykłą żarówkę i żebym otworzył sobie książkę do fizyki na pierwszej stronie to o tym piszą).
(dla mnie jak kupuję taką lampę to jest gotowa do założenia,ewe.wymiany żarówek na inne i wycieczkę na stacje diag.na ich ustawienie..A na aukcjach też nigdzie się nie spotkałem żeby o tym pisali i żeby była info.że nie nadaję się pod xenon...)

I teraz nasuwają się dwa pytania:
-po co klauspolo miałby zmieniać soczewki od Audi A4,jak tamte ponoć się nadają?
-czemu na lampach SONAR piszę "No H.I.D. allowed"?
I kolejna rzecz.
Nawet jeśli nie mam doświadczenia w czymś takim jak montaż lamp,to skoro umieszczam nowe lampy na miejsce starych i uchwyty mocowania lampy mijają mi się z otworami w pasie przednim(jak dopchnę to się mijają,a jak ustawie tak że da się przykręcić to mam szparę jak na zdjęciu), to jest chyba coś nie tak?? Specjalnych umiejętności do stwierdzenia tego chyba nie potrzeba?!

Witam wszystkich i pozdrawiam bo to w sumie chyba mój pierwszy post. Forum czytam od dłuższego czasu i stwierdziłem że i ja się pochwale:)






Pewnie nie powiem wam więcej niż sami wiecie o tym modelu stan jest świetny,silniczek 2,3 bez gazu ani innych śmieci,rok 93,pełne wyposażenie oprócz klimy niestety będzie na sprzedaż :( gdzieś za około miesiąc coś nowszego się szykuje może a4 cabrio.ale trzeba przyznać ze mam do niej sentyment.

Witam ponownie nowe foty z soczewkami + xenon 6000 :) troszkę ciemno było ale dało rade :) jeszcze blenda z tylu do wymiany i polerka felg.pozdrawiam






Witam wszystkich.

Chciałem przedstawić wszystkim moje autko. Clio 4 lata temu było już delikatnie stuningowane, natomiast teraz na swoje piąte urodziny otrzymał nowy design. Na pierwszy ogień poszła wymiana felg. Zamiast AEZ Icon 5 15-calowych z oponami 195/50/15 otrzymał nowe felgi robione przez Ronala do Mini Coopera S z oponami Pirelli Euforia 205/45/17. Opony te są o jeden rozmiar większe niż powinny, w związku z czym nie mieściły się w tylnich nadkolach. Trzeba było oddać auto do blacharza. Warto było ponieważ teraz koła idealnie wypełniają wnęki kół. Dodatkowo rozstaw wszystkich kół poszerzony został o 20mm na stronę za pomocą dystansów. Clio za dobre sprawowanie otrzymało nowe zderzaki, progi i listwę od Extreme’a, a na dodatek zostały pomalowane listwy i klamki w kolorze nadwozia. Dla uzupełnienia tylniego zderzaka zostały wykonane na zamówienie końcówki wydechu. Poprzednio auto miało dwururkę Ultra, która przerdzewiała po półtora roku. W związku z czym zdecydowałem się na wyrób w całości z kwasówki.
Auto dodatkowo jest obniżone sprężynami Ventura -35mm, ale wydaje mi się, że usiadło znacznie niżej. W ASO przed obniżeniem informowali mnie, że Ventura siada jak chce. W jednym aucie usiądzie mniej, a w drugim więcej. Auto posiada lampy tylnie od fazy 2, a przednie lampy wyposażone zostały w Xenony. W lampach znajdują się soczewki z Audi A4, a w migaczach się Philips Silver. Wszystkie szyby boczne są przyciemnione folią Sungrand G-20, natomiast tylnia G-35.
Za oszczędną jazdę autko w najbliższej przyszłości otrzyma nowe wnętrze. Deska rozdzielcza już czeka, teraz została kwestia zrobienia nowych zegarów i zmiana podświetlania oraz oddania auta do tapicera. Ale to już po nowym roku. Na razie muszę wymienić amortyzatory i rozrząd.

Przepraszam wszystkich klubowiczów, iż na aucie zabrakło zarówno naklejki klubowej jak i ramki rejestracji. Niestety nie dojechały, nie z mojej winy zresztą.

Dziękuję Wiciowi i Adamowi za zrobienie fotek.

pytanko czy lampy z 99 rok czyli z soczewką i polaczone z kierunkiem bedą pasowały do mojej audi 97 rok gdzie mam zwykle lampy z osobnym kierunkiem , chce załozyc xenon a słyszałem ze xenon bez soczewki to kicha prosze o wypowiedzi . Pozdrawiam

Jako iż autko miało być moje a wiadomo iż nie udąło mi się sprzedać mojego wozidełka więc Audiana z wielkim smutkiem w sercu musi odejść w obce ręce a więc :

- Audi A4 B5 1,8T w serii 150 kucy.
- Jako iż autko w serii było przeciętne pod względem osiągów zostało odstawione do stolicy do chłopaków z VTG i teraz mamy 180 kucy i 275 Nm co naprawde wystarcza.
- Autko jest z 96 roku i od tego czasu przejechało pewne 148 tyś km.
- Jezeli chodzi o wygląd to oczywiście też nie pzosotał seryjny a mianowicie seryjny body kit zastąpiono w Niemieckim salonie ASO Audi pakietem z modelu S4 co naprawde ładnie się prezentuje nie jest to laminat typowoi ze wsi.
- Autko posiada sredni system audio Pionerr + JBL
- Koszty jazdy tym samopchodem nie są duże ( 100 km - 26 zł ) ze względu na instalacje gazową sekwencyjną dobieraną sepcjalnie pod ten silnik jak i modyfikacje. Do tego autka pisano specjalny program dla instalacji LPG który przełącza na beznyne w momentach ostrego przyśpieszania - sprawuje się to rozwiązanie super.

Za takich drobnych szczegułów o których warto wspomnieć przy tym autku to na pewno :
- Xenon oryginał Audi
- Zawias H&R
- 17 cali alusy
- Wydech sport
- Ciemne szyby
- Klimatronic
- Pare poduszek
- Szyber
- Wysoka wersja wyposażenia Audi

CENA 24 ,000
Reszte pozostawiamy do oceny na fotkach autko ogólnie mega zadbane















Marcus3, ale LED'y można zrobić ładnie... a nie w falę, prawda? BMW nie stosuje bezpośrednio świecących diód, jak w Audi, tylko są one obudowane w takim sposób, że ich światło jest po prostu ładniejsze... świecą tak, jakby z boku
to samo dotyczy lamp tylnych już od czasów E39 (a te w E63 i F01 są bezkonkurencyjne).

np.
http://www.navistore.it/i...%20Led%20A6.jpg
vs.
http://www.seriouswheels....op-1024x768.jpg

Przód:
http://www.webwombat.com....mages/5bmw4.JPG
http://www.bmwheaven.com/...d_f01_front.jpg
vs.
http://www.zcars.com.au/i...headlights1.jpg

Mijałeś kiedyś A4/A5 z naprzeciwka? Ich diody rażą. W innych autach potrafią to zrobić dyskretniej i tak, żeby nie waliło po oczach, jak xenon z allegro w Golfie 3 ;p

i dodatkowo Volvo:
http://compoundsemiconduc...20Valeo%204.jpg

Pomijam E90 FL, bo tam są nie do końca udane.

Ponownie - kwestia gustu.

Przyszłość oświetlenie w LED? Tak, tutaj nie sposób się nie zgodzić

Poza tym ostatnio zauważam sporo Passatów B3/B4, Vectr B, Audi 80 itp. na LED'ach - to dopiero wieś

Prosiłbym o jakiś kontakt z pomocą techniczną ponieważ w funkcji procedury nie mogę nic zrobić np.chciałem teraz zakodować xenony w audi a4 2008r po zmianie reflektorów i nie mogę łączy się i i wyswietla brak komunikacji tak samo z innymi procedurami

pytanko mianowice takie chce zalozyc klientowi ksenony np te z allegro hid z przetwqornica czy w sterowniku musze aktywowac xenon? czy bedzie dzialalo to bez zarzutow

Witam wszystkich, znalazłem wreszcie trochę wolnego czasu żeby zrobić kilka fotek więc chcę pokazać Wam swoje autko.
Coupetke mam od 2004 roku i jestem jej drugim właścicielem. Autko to rocznik 1999 z silniczkiem 2.0 16V, pełen wypas klima, ABS, 2x AIRBAG, elektryczne szyby i lusterka, skóra. To już mój trzeci Hyundai najpierw był poczciwy Pony, potem Accent ale odkąd po raz pierwszy zobaczyłem w salonie Coupe wiedziałem że kiedyś go kupię.
Zmiany jakie dokonałem w autku to Felgi 7x16 Hi-Join H-125 z oponkami Good Year Eagle 205/45ZR16, przeróbka przednich świateł na xenony (soczewki od Audi A4 i przetwornice od BMW 5 także mam mocowanie żarnika D2S- kiedy je przerabiałem nie było jeszcze zestawów na H1),przyciemnione boczne kierunki, żarówki w kierunkach przednich i tylnych OSRAM DIADEM, polakierowane na fioletowo zaciski hamulcowe, nakładki na pedały od Coupe GenIII, nakładki na progi od Coupe F2, chromowana gałka zmiany biegów, chromowana ramka dookoła dźwigni zmiany biegów, wspawane końcówki tłumika DTM, wkładka filtra powietrza Jamex i odłączony rezonator (‼SNORKUS MOD”), audio - radyjko CD/MP3 JVC , ‼gwizdki” w fabrycznych miejscach, głośniki tylne Pioneer.

W najbliższej przyszłości planuje założyć lotkę na tylną szybę (jak uda mi się ją dostać), przyciemnić szyby, wstawić xenony w halogeny, dokładki zderzaków, może większe felgi.

Kilka fotek:






















Tuning tego samochodu ma ju? na karku pó? roku, zawsze jednak robi na mnie

wra?enie... Autko przez ca?y czas bazuje w Kownie i tylko w tym tygodniu jego w?a¶ciciel zawita? do Wilna. W?a¶nie

by?em w naszym centrum tuningowym, przy którym w?a¶nie parkowa?a ta bia?a coupeta - obejrza?em wi?c j± sobie

dok?adnie. Znalaz?em te? jedn± zmian? - instalacj? caraudio...

A

tutaj skre¶li?em co nieco o tym autku...

-Audi Coupe Automoderna-

Audi, obok Volkswagena i BMW, jest

na Litwie samochodem i¶cie kultowym. Szczegulnie je?eli pod jego mask± bije pot??ne, turbodo?adowane serce. Po?±

czenie do¶? pi?knego nadwozia, mocnego silnika, a co za tym idzie, ca?kiem „zadawalaj±cych” osi±gów nie

usz?o oczywi¶cie uwagi tunerów. Litewscy mistrzowie tuningu zaprezentowali w?asn± wizj? tego p?katego sportowego

coupe z Ingolstadt.
Nie jest to bynajmniej pierwsze Audi Coupe, które opu¶ci?o zak?ad kowie?skiej Automoderny.

Ju? poprzednio zosta?o stworzonych kilka ciekawych kreacji tego pojazdu, jednak ?adne z nich nie posiada?o tak

finezyjnie dobranych elementów ospoilerowania. Jako model bazowy do tuningu wykorzystano Audi Coupe V6 quattro,

wyposa?one w turbodo?adowyny silnik diesla o pojemno¶ci 2.5 litra. Najwa?niejszym aspektem dokonanych zmian s±

oczywi¶cie zaprojektowane i wykonane na specjalne zamówienie oba kompletne zde?aki i progi. Pozosta?e modyfikacje

nosz± charakter raczej tradycyjny, chocia? dodatnio wp?ywaj± na ca?okszta?t tego ciekawego bolidu. Cech±

charakterestyczn± wi?kszo¶ci Coupe po tuningu jest pot??ny p?at dociskowy, usytuowany na pokrywie baga?nika. Nie

zabrak?o go te? i na tym Audi, nie jest to jednak wyrób samej Automoderny, tylko towar, wypo?yczony z pó?ki Riegera.

Zde?ak przedni zaprojektowano z my¶l± o do¶? wysokich przy¶pieszeniach samochodu, w czasie których silnik musi by?

nale?ycie sch?adzany. Pot??ne wloty s?u?± do napowietrzniania ch?odnicy i intercoolera, mniejsze (z dodatkowo

wyprofilowanymi kana?ami dolotowymi) wykorzystano dla potrzeb rozgrzanych tarcz hamulcowych kó? przednich. Wszystkie

otwory przykryto siatk± tuningow± w czarnym kolorze. W o?ebrowaniu znalaz?o si? te? miejsce dla dodatkowych ¶wiate?

przeciwmg?owych. O stylistyczn± spójno¶? przodu dbaj± integrowana z mask± silnika os?ona ch?odnicy i nowe,

przezroczyste reflektory Xenon, wykonane na mod?? tych, z nowego modelu A4. Prosty stylistycznie zde?ak tylny

wzbogacono o dwie podwójne pary chromowanych ko?cówek, b?d±cych w?asno¶ci± kompletnego uk?adu wydechowego

„made by Laser”. Uzupe?nieniem tych wszystkich wizualnych modyfikacji sta?y si? lekko wyprofilowane

progi i przet?oczenia z otworami w przednich nadkolach. Po krótkim namy¶le dodano te? spoiler na tyln± szyb? i nowe,

bardziej aerodynamiczne lusterka wsteczne. Oprócz tych zmian stylistycznych nadwozie wzbogacono o nowy lakier,

usuwaj±c uprzednio wszystkie firmowe oznaczenia i zamek klapy baga?nika. O styl wn?trza dbaj± akcesoria Foliateca, a

ma?a sportowa kierownica to wyrób Victora.
Wizualne obni?enie nadwozia, które otrzymano po instalacji

ospoilerowania, nie do ko?ca jednak zadowoli?o tunerów. Nale?yte rezultaty otrzymano tu? po za?o?eniu kompletnego

zawieszenia Supersport, które przed wzrokiem ciekawskich ukrywa komplet 18-calowych felg Mille Miglia. Obute w

niskoprofilowe opony ko?a szczelnie wype?niaj± nadkola, ukazuj±c ¶wiatu jedynie seryjne hamulce tarczowe z

pomalowanymi na czerwono zaciskami. W odró?nieniu od nadwozia, wyposa?ony w samoczynny zap?on silnik nie przeszed?

du?ych renowacji - jedynym unowocze¶nieniem sta? si? flitr sto?kowy i nowy chip, dbaj±cy o bardziej

„dziarskie” zachowanie si? diesla.
Ca?okszta?t wszystkich zmian w Audi Coupe, które otrzymano po

tuningu bardzo pozytywnie wp?ywa nie tylko na jego wygl±d, ale i na samopoczucie jego w?a¶ciciela. Zadaniem

konstruktorów kowie?skiej Automoderny by?o proste, ale i za razem do¶? ci??kie – nie chciano stwo?y? rakiety

drogowej, tylko pi?knie wygl±daj±cy wóz sportowy. Chocia? nie ustrze?ono si? prawdziwie „kosmicznego”

elementu – usytuowane w progach bia?e diody Brabus przywodz± w nocy na my¶l ¶wiat?a startowe jakiego¶ UFO,

które przypadkiem zab?±dzi?o w Kownie...

Vento VR6 von Rafael

!!!ZU VERKAUFEN!!!
13.500 Euro
Motor + Auspuff:
VR6 2.8 Liter, Schrick Nockenwellen, Chip Tuning, ca. 200 PS, viele Motorteile verchromt und vergoldet, alle Kabel und Schläuche im Rahmen versteckt, Motorraum total clean, Bastuck Edelstahlanlage "Gruppe A" ab KAT, 2 Motorrad Endschalldämpfer

Bremsen:
Serie (VR6)

Lackierung:
Bi-Color Lackierung in Weiß/Blau

Fahrwerk:
G.A.S. Airride-Fahrwerk mit KONI Stoßdämpfern, vorne/hinten und links/rechts getrennt höhenverstellbar, zwei Kompressoren und zwei polierte Lufttanks

Felgen + Reifen:
Breyton Avalanche, 9x19" ET 30, Pirelli 215/35 ZR 19 Reifen

Interieur:
Serien Sportsitze, Seitenverkleidungen, Armaturenbrett und Himmel mit weißem Leder überzogen, alle Schalter und Instrumentenabdeckungen verchromt und vergoldet, Sportlenkrad ebenfalls mit weißem Leder überzogen und poliert

Exterieur:
CustomStyleShop - Eigenbau Stoßstangen und Kühlergrill aus GFK, Motorhaube verlängert, Xenon Scheinwerfer vom Audi A4 Facelift, Türen ohne Türgriffe, Kotflügel rundherum gezogen, zusätzlich Blechradläufe angeschweißt, Seitenblinker entfernt, Heckklappe gecleant und umgeschweißt für Seat Ibiza Rückleuchten, M3 Spiegel

Hifi:
JVC MP3- Radio, zwei Velocity-Verstärker, Audiobahn Systeme und zwei 30er Audiobahn Subwoofer, DVD Player und 7“ TFT Monitor im Armaturenbrett






















he he niemcy to potrafią poprzesadzać ale co tam, niektóre rzeczy sa całkiem całkiem w tym ventylku ale całkowicie odpadają jak dla mnie te tylne lampy

to nie koniec w sprawie szybkich i wypasionych VENTEK

    Audi A4 1997

    Slinik
    -byl 1,8 125 km seryjnie,jest po Swapie na 1.8T 150 KM
    -Filtr sportowy K&N
    Zawiecho
    -Zawieszenie gwintowane FK
    Car Audio
    -radio Pionnier
    - 6 glosników seryjnych jak narazie
    - 2 glosniki infinity 6x9
    - 1 głosnik niskotonowy JBL 30 cm
    - wzmacniacz blaupunkta gta2 mkII +JBL
    Wyposażenie
    -Klimatronik
    -el.szyby
    -el.lusterka
    -el.składane lusterka
    -el.podgrzewane lusterka
    -wspomaganie
    -central
    -cbRadio
    -xenon
    Koła
    Przód 215/45/17 8.5j i Tył 235/45/17 9.5j 17 RH
    Kolor
    -Granatowa perła
    Wykonane zmiany:
    -Orginalny Zderzak RS4 ze spryskiwaczami
    -Grill RS4
    -Poszerzone nadkola przednie i tylne
    -Przyciemnione wszystkie szyby
    -Zlikwidowana listwa na tylnej klapie
    -Pomniejszona wnęka na tylna rejestracje
    -Usunięte wszystkie listwy z karesorii
    Zamierzane zmiany:
    -Lepsze Car Audio chodz te tez nie gra źle
    -Blenda na tylna klape
    - i z czasem napewno cos sie wymysli

    Foteczki




Witam

Chciałem wam przedstawić moje wozidełko Audi A4

1,9 TDI, 90 ps

wyposażenie standardowe: climatronic, elektryka i kilka innych dodatków.

Drobne zmiany jakie wprowadziłem

- zawieszenie Weitec -30mm
- alufelgi 17
- podłokietnik
- alu ramki na zegary ;)

Większych modów raczej nie będzie sama kosmetyka ;) dojdą lampki po lift + xenon tak w najblizszej przyszłości a czy będzie coś więcej ;) czas pokaże

tak wyglądało zaraz po kupnie:



na dzien dzisiejszy wygląda tak:




mogę wypowiedzieć się o SuperB, mam okazję powozić tym sprzętem od 2 tygodni, konfiguracja, 2.0 TDI CR DSG, Platinum. Wcześniejsze auto: VW Passat 2.0 TDI PD w manualu, wersja Comfortline.

plusy dodatnie dla SuperB w stosunku do Paska.

- wartości dodane (czytaj wypas)
skonfigurowałem A6 i Passata w porównywalnym wypasie do tego co można dostać w wersji Platinum. Efekt: A6 cena równo 200% ceny SuperB, Passat cena ok. 130% ceny SuberB.

- wyciszenie:
Fenomenalne wyciszenie wnętrza, subiektywne odczucie, że jest dużo ciszej niż w VW. Wiadomo: zmiana PD na CR wnosi swoje, ale wydaje mi się, że szum kół i szumy opływającego powietrza (to przede wszystkim) są istotnie niższe niż w Pasku.

- zawieszenie:
Jak do tej pory wzorcem był dla mnie Mondeo poprzedniej generacji którym jeździłem przed Passatem, po zmianie Passat wypadł dla mnie gorzej niż Mondeo a teraz SuperB pobił Passata, auto jest stabilne, nie kładzie się na zakrętach, nie reaguje nerwowo na gwałtowne zmiany toru jazdy, zawias pracuje cicho (no wiadomo, nówka - zobaczymy jak będzie po 100 tyś ), cicho i komfortowo filtruje nierówności. To co denerwuje w Skodzie to rezonans w jaki wpada auto na typowej pralce na dojeździe do skrzyżowania.

- materiały wykończeniowe:
O niebo lepsze niż w Passacie. Plastiki są miękkie i porządnie spasowane. W Pasku miękka strefa kończyła się na wysokości linii kierownicy, niżej było twardo jak w Matizie. W SuperB jest miękko aż do łydek I to mi się cholernie podoba. Skóra: co prawda mieszanka naturalnej i syntetyku, ale po pierwsze większość producentów robi to samo, łącząc 2 rodzaje skóry, po drugie tam gdzie ma być miło w dotyku jest miło. Miałem Alcantare w Passacie i w porównaniu do tapicerki Glamour w SuperB może się ona schować.

- DSG
Nie ma co pisać, jak dla mnie jest element wyposażenia obowiązkowego jeśli ktoś myśli o 2.0 TDI. Skrzynia jest fenomenalna. Przed wyborem konfigu jeździłem 2.0 TDI CR w manualu i z DSG, dealer był tak miły że udostępnił mi obie wersje na 1 dzień każdą. I choć byłem przeciwnikiem automatu (wiadomo: to dla kapeluszy i blondynek) to po dniu spędzonym z DSG nie miałem wątpliwości że to jest to. A jak ktoś lubi się pobawić to koniecznie brać łopatki. W trybie (D)rive nie trzeba przełączać się na sekwencyjny tryb wajchą, dotknięcie łopatki powoduje że skrzynia sama "inteligentnie" się przełącza w tryb sekwencyjny i później przy braku aktywności driver'a sama wraca do trybu automatycznego. To jest bomba jak dla mnie. Tak na prawdę, to fenomen DSG spowodował, że z miejsca odpadły marki nie posiadające mechanicznej skrzyni zautomatyzowanej. Jest jeszcze co prawda jeszcze Ford z PowerShift, ale w Mondeo z tego co mi wiadomo ten automat nie jest jeszcze dostępny.

- AFS
Panie - ten system na prawdę działa. Bardzo efektywne oświetlenie. Miałem xenony w Pasku ale AFS w SuperB jest dużo lepszy.

- system Columbus:
Bajer, ale jak ktoś lubi słuchać muzyki i ma kolekcje mp3 to polecam zdecydowanie. Jeśli ktoś dużo gada w drodze przez phone to koniecznie wespół z zestawem integrującym telefon w trybie rSAP.

- twindoor
Pierwsza myśl - ciekawe jak długo będzie pracował bezawaryjnie i kiedy zacznie napierd.... (sorki, tj. niepokojąco stukać). Jeśli jednak dopracowali to cudo i moje obawy są bezpodstawne - to strzał w 10tkę. Wystarczy pojechać z żoną na zakupy w weekend do marketu, aby docenić to rozwiązanie.

- przestrzeń
Z tyłu - bez konkurencji w tej klasie. 2 osoby mają business class. Można się czepiać że 3 osoby będą miały ciasno na szerokość. No ale kto wozi 3 osoby z tyłu? Z przodu - nie jest źle, ale... zauważyłem jeden minus. Osoby o wzroście pow. 190 będą miały problem z spasowaniem kiery do fotela. Fotel odsuną tak że będzie zajebiście wygodnie, ale kiera ma zbyt mały zakres regulacji w płaszczyźnie poziomej. Pozostaje kompromis...

minusy ujemne

- szerokość wnętrza na poziomie łokci:
subiektywnie jest nieco ciaśniej niż w Passacie, ale odczuwalnie szerzej niż w Octavii. Nie rozumiem dlaczego nie dodali 5cm (bo tyle na oko brakuje do pełni szczęścia)

- kierownica.
Grrrr... mam trójramienną, bo 4ramienna to stylistyczna porażka moim zdaniem. Niby fajna, ergonomiczny dostęp do sterowania GSM i radiem, dobrze leży w dłoniach ale... ale nawet ta 3ramienna wygląda jakoś nie z tej bajki. Na plus sterowanie: dwie rolki i 6 przycisków są b. wygodnym rozwiązaniem. Skóra na kierze typowa dla VW/Skoda, będzie pewnie obleśnie się ślizgać i świecić po roku. Szkoda że za dopłatą nie można zamówić wysokiej jakości skóry perforowanej jaką ma Audi A6 lub Volvo S60

- rzeczy które pasek miał a superb nie ma:
elektromechaniczny ręczny z przycisku
elektroniczny kluczyk
otwieranie kufra i wlewu paliwa z wnętrza pojazdu
adaptacyjny tempomat
Jestem w stanie zrozumieć, że TAK MIAŁO BYĆ i nie dano skodzie z premedytacją tych dodatków. Szkoda...

- prestiż marki
Hehehehe... mnie to akurat waliło, ale niektórzy mogą mieć awersje na zieloną kurę na fajerze. To największy problem sprzedawców, namówić ludzi którzy chcą wydać te 90+ kPLN aby w ogóle odwiedzili salon Skody.

Reasumując:
Firma dała mi dosyć wysoki budżet i pełną dowolność wyboru, w którym mieściły się praktycznie wszystkie dostępne auta segmentu D + mniejsze premium C (A4, BMW3, VolvoS60, Saab5). Wybierałem długo i z pełną premedytacją zdecydowałem się na Skodę

uffff.... jeśli pomogłem w czymś będe się cieszył

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=152760485

cena promocyjna!!!!normalnie taki zestaw kosztuje ponad 400 zł jeśli sie go gdzieś znajdzie!!na nastepnej aukcji bedzie drożej,kto 1 ten lepszy !!!!!!!!

WYSYLKA GRATIS PRIORYTETEM NAPISZ DO MNIE PRZED ZALICYTOWANIEM

Witam

Mam do sprzedania nowy regulator cisnienia paliwa firmy F1Z uniwersalny,mozliwosc regulacji cisnienia 0-10 bar ,jest to świetny regulator za BDB cene gdyż po zamontowaniu jego mozemy otrzymac realna moc od 6 do 9%!!!!!!!,cale zamontowanie trwa pare chwil wystarczy wyciagnac stary przewod paliwa wsadzic do regulatora i dolaczonym wezykiem podlaczyc do silnika ,nikt nie bedzie mial z tym problemu,

Ile Bar ustawić????

Cóż ta kwestia jest zalezna od tego co chcemy osiagnać ,jaki silnik mamy tzn czy posiada przeróbki mechaniczne ,oczywiście w normalnej jedzie możemy nieznacznie podnieść moc(czytaj np do 2-3 bar) auta jeśli chcemy pokazać co nasze "cudenko" umie dajemy na (od 6-7 bar do konca),

Kazdy kto chce profesjonalnie zrobić auto musi go zastosowac bo auto na samym powietrzu nie pojedzie:)

Jakie odczucia sa po zamontowaniu jego????

Auto zdecydowanie lepiej przyspiesza dzieki wiekszemu ciśnieniu ,możemy otrzymac wyzsza predkoś max na każdym biegu,już teraz możesz mieć cos co daje rzeczywista moc za odpowiednia kwote ,inne regulatory kosztuja nawet do ok 1400 zł!!!!!!!!nie lepiej oszczedzić dużo pieniedzy??

ZAJMUJE SIE PROFESJONALNYM TUNINGIEM JEŚLI CHCESZ COŚ ZROBIĆ I NIE WIESZ JAK CO GDZIE JAK ,NAPISZ NAPEWNO ODPOWIEM MAM DOSTEP DO WIELU FIRM TUNINGOWYCH POLSKICH JAK I ZAGRANICZNYCH!!

Zestaw zawiera:regulator (niebieski,chwilowo nie ma czeronych)sterowany podciśnieniem z manometrem , trójnik do przewodu paliwowego, cybanty, uchwyt do montażu oraz przewód paliwowy 30cm

Wysylam paczke odrazu po zaksiegowaniu pieniedzy!!!!

Sprawdz komentarze jestem profesjonalista i dbam o dobro klienta!!!!!

Pytania prosze na maila kierować

Lub na nr 503-196-942

Pasuje do nastepujacych aut:

Alfa Romeo : Alfa Romeo 33 90 145 146 147 155 156 164 166 GTV Audi: A2 A3 A4 A6 A8 V8 S3 S4 S6 S8 RS2 RS4 TT Austin: Maestro/Montego Metro Montego Break BMW : 3 5 6 7 8 Compact E23 E24 E27 E28 E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46 E53 X5 X3 Z3 Citroen : Berlingo AX Bx Cx Evasion Saxo Xantia XM Xsara ZX Aura Volcane ZX Reflex C2 C3 C4 C5 PICASSO Avantage Jumpy Jumper Daewoo : Espero Lanos Leganza Nexia Matiz Nubira Daihatsu : Charade Move Grand Move Fiat : Barchetta Bravo / Brava Cinquecento Ducato Multipla Panda Punto Seicento Tipo Tempra Kombi Uno Stilo Ford : Escort Fiesta Focus Ka Maverick Mondeo Orion Probe Scorpio Sierra Honda : Accord Civic Delsol Del Sol CRX CR-V Prelude Hyundai : Coupe Elantra Atos Accent Lantra Jeep : Wrangler Kia : Sephia Shuma Carnival Lancia : Dedra Kappa Prisma Y Lexus : GS 300 - LS 400 Mazda : 121 323 626 6 MX3 MX5 MX6 RX7 6 Mercedes : w123 w124 w126 w201 w202 w208 w210 w230 CLK SLK CL SL C-Klasa E-Klasa S-Klasa G-Model Vito Viano Vario Mitsubishi :Colt Carisma Lancer Eclipse Galant Pajero Sigma Space Runner Space Wagon Nissan :100 NX 200 SX 300 ZX Almera Micra Patrol Primera Sunny Opel: Tigra, Kadett E Kadet D Corsa, Calibra Astra, Vectra, Agila, Vivaro, Combo, Omega, Senator, Record, Manta, Peugeot: 106, 205, 206, 305, 306, 307, 405, 406, 505, 605, 607, 806, 807, Partner, Renault: Kangoo, Clio, 19, Megane, Laguna, Espace, Thalia, Trafic, SEAT: Ibiza Cordoba Arosa Alhambra Skoda Felicia, Fabia, Octavia, Superb, Subaru Toyota Yaris, Corolla, Avensis, Carina E, Strlet, Volkswagen : Cabrio Golf 1 Golf 2 Golf 3 Golf 4 Golf 5 Golf Golf I Golf II Golf III Golf IV Golf V Kombi Golf4 T2 T3 T4 Doka Bora Lupo Scirocco Corrado Derby Jetta Caddy Sharan Passat Polo Lupo New Beetle Vr6 Gti 16V

Jeśli nie znalazłeś swojego auta na liście napisz do mnie

SPRAWDZ INNE MOJE AUKCJE POSIADAM DOSTEP DO PRZYKLADOWYCH FIRM:K&N,PIPERCROSS,BLACK DIAMOND,F1Z,SW Racing,Wizards of Nos,Pipercams,Magnecor,Apex,Perfect Power,B&M,Comma,Arp,FORGELINE,Powerflex,Quaife,Pro-Blend,Ringers Gloves,Auto Gauge,Thermo-Tec,Farma,Montii Motorsport,Eco Tek

Na towar nie daje gwarancji jednakze towar jest w 100% NOWY!!!!Tak powinno byc napisane na kazdej aukcji zgodnie z nowym prawem UE!!!

ZAPRASZAM I DZIEKUJE ZA ZAINTERESOWANIE MOIMI AUKCJAMI

weitec,supersport,ibiza,golf 2,golf 3,cordoba,audi,Koni,gwninty,zawieszenie sportowe,amortyzatory sportowe,tuning,hamulce,ferodo,EBC,FK,seat,sprezyny,cordoba,a 3,vr 6,gti,dioda,ferrari,dres,sachs,polo,vento,passat,kolektor,wydech,ulter,cl,km,malon,K&N,omp,momo sparco,lampy,klosze,16 cali,195/45,golf 5,gol 4,eibach,luk,bleistain,g tech VW,golf,omp,momo,foliatec,delphi,sachs,valeo,toyo,tuning,tunning,diody,dioda,lcd,sprezyny,wydech,GTI,cupra,turbo,greddy,sex lampa,seat,xenon,spojler,zderzak,dokladka,sportowe,hbm,sparco,devil,remus,supersprint,galka,kierownica,sprzeglo,obnizenie,gwintowane
gwint,polo 6n, 6 K,golf 3,2.0 8v,auto,cordoba,rozporka,n2o,podtleken azotu,podtlenek ,,Remus sportowy moc moment obrotomierz toyo f1 abt amg ulter remus sebring bass tlumik wydech supersport supersprint standardowy wydech uniwersalny 2 okragle puszka KM K&N strumienica szczelinowa luskowa 50 mm mugen Audii TT abt amg sportowe supra porsche ferrari s2 s3 s6 s8 quatrro alipne aluminiumsachs 17 cali turbo a4 a3a6a8 bmw 5 bmw 6 skora pedaly aluminiowe abs klima180KM 80 100 jaguar